مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:252024-01-07سياسي

فراهم سازی زمینه برای استفاده از ظرفیت نخبگان 


اگر بخواهیم از ظرفیت نخبگان برای پیشرفت و توسعه استان استفاده کنیم باید زمینه های لازم فراهم شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر بخواهیم از ظرفیت نخبگان برای پیشرفت و توسعه استان استفاده کنیم باید زمینه های لازم فراهم شود.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز یکشنبه، 17 دی در نشست جمعی از مستعدین برتر و نخبگان خراسان جنوبی که در بنیاد نخبگان استان برگزار شد گفت: اگرچه در این زمینه نسبت به دوره های قبل پیشرفت داشته ایم اما نیاز به تعامل بیشتر نخبگان و دستگاه های اجرایی داریم.

وی با اشاره به بیان مشکلات و چالش های مطرح شده توسط نخبگان استان بیان کرد: از شنیدن نظرات، انتقادات، پیشنهادات و بیان موضوعات توسط نخبگان استقبال می کنیم.

قناعت با بیان اینکه اگر بخواهیم از ظرفیت نخبگان برای پیشرفت و توسعه استان استفاده کنیم باید زمینه های لازم فراهم شود، ضعف زیر ساخت ها را یکی از مشکلات عمده استان برشمرد و گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه معادن از جمله طلا، بنتونیت و مس داریم که به دلیل ضعف جدی زیرساخت ها نتوانسته ایمار آن به خوبی بهره برداری کنیم.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: منابع دولت محدود است اما دولت برای سرمایه گذاری، بسترسازی و موانع را رفع می کند و ملزم هستیم زیرساخت ها را در حوزه های مختلف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم سازی زمینه برای استفاده از ظرفیت نخبگان 

فراهم سازی زمینه برای استفاده از ظرفیت نخبگان